czwartek, 12 września 2013

Pudrowy róż


Dziś chciałabym wam przedstawić prosta stylizacje . Bluzke bardzo modna w tym sezonie z falbanka o bardzo łagodny kolorze . Znaleść je można w kazdym sklepie w mieście ale nie znajdziecie ich np w galeri . Niektórym sie nie podobają te "dresowe" ubrania a dla mnie sa bardzo wygodne . Do tego jasne spodnie oraz szpilki ze złotym czubkiem . Miłe wygodne i proste połaczenie . 

Kolejna rzecz jaką chciałam wam pokazać to nowości kosmetyczne jakie własnie do mnie dotarły. Jak każda kobieta mam ich już sporo ale zawsze czegos brakuje . Kolejna rzecza jaka chciałabym sobie sprawic to paletka cieni ale kolorowych . Zazwyczaj byłam fanka stonowanego makijaz gdzie odrobiną szaleństwa była czarna kreska . Wieć pora na zmiany .









Kosmetyki z internetowego sklepu mintishop.
Dodam niebawem relacje jak sie sprawuja.
I przygotuje jakis makijaz za ich pomoca .


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz