piątek, 27 września 2013

Pink and brown makeup


Witam !:) Przygotowałam  na dzis cos innego czego nie było i mam nadzieje ze bedzie goscic coraz cześciej na moim blogu a zatem dziś post z makijażem . Może nie jestem w tym jeszcze najlepsza ale mi to wystarcza i oczywiscie zdjecia nie oddaja całego wygladu barw . No ale nie ma co narzekać . Jest on bardzo spokojny stonowany , idealne na jesien odwazniejsze przełamanie różem koloru brązowego i szarego tak czesto wystepujacego w tej porze roku .Makijaż wykonałam paletkami inglot oraz rimmel , róż oraz eyeliner sa z elf . Puder z inglot oraz bourjois .Podkład rimmel . Róż eyeliner bronzer pochodzą ze sklepu minti shop .






:*


6 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny i dziewczęcy makijaż! Cudeńko ;)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (5), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest wcale swietna :( przetluszczajaca sie z przebarwieniami ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny delikatny makijaż! Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń