poniedziałek, 31 marca 2014

KOBO


Kobo Professional Mineral Make-up Peaels.
Czyli jak dla mnie tańszy odpowiednik pudru do twarzy marki Guerlain .  Kosmetyk o przyjemnym zapachu ciekawej kolorystyce perełek o bardzo fajnym działaniu rozświetlenia i ożywienia twarzy oraz nadania jej jednolitego kolor, gładkiego wygladu, makijaż jest bardziej delikatny i naturalny.Nadaje sie do dziennego makijażu jak i do tego wieczorowego  Naprawde polecam . Ja swój kupiłam w drogerii Natura za niewielka sumę . Opakowanie jest plastikowe ale solidne . Mamy także wersje drugą  Pearl Bronze która sprawia że twarz wyglada na delikatnie opaloną .

'



Zapraszam na mój Facebook ! Instagram
:)

7 komentarzy:

  1. kosmetyki z kobo mają w wiekszości bardzo przyjemne zapachy, póki co sama mam narazie puder prasowany ale zachęciłaś mnie tymi kulkami ;)
    pozdrawiam cieplutko:* i zapraszam do mnie: http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kuleczki są na prawde świetne! ja kupiłam je całkiem przez przypadek a zużyłam już dwa opakowania! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tych perełek ale prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki z KOBO ale tych perełek jeszcze nie miałam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie w komentarzu jak zaobserwujesz i ja szybciutko się odwdzięczę :*

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kulki sa super :D



    zapraszam do mnie zostalas nominowana


    (udzial w zabawie nie jest obowiazkowy )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam eyeliner z KOBO!:-) Jest super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog ! zapraszam do dołączenia do grupy członków
    www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń