środa, 13 listopada 2013

Moje must have na jesien i zime !

Witam ! po dłuższej przerwie , niestety... 
Ale nie o tym, tym razem chce wam pokazac moja liste rzeczy ktore mam zamiar nabyc . Nie sa to tylko ciepła kurta i rekawiczki na zime . Ale także kosmetyki i inne .


Cienie Meybelline color tatto 35 On and On Bronze
Po przeczytauniu wielu pozytywnych recenzji na innych blogach postanowiłam ze musze go miec . 

 Zastanawiam sie tez nad paletka z sephory .


Oraz na jesienne wieczory wosk Jankee Candel .
Posiadam tez swieczki z tej firmy sa bardzo przyjemne na zimne wieczory , duzy asortyment oraz niepowtarzalny zapach . bardzo lubie takie rzeczy .



A wy macie jakas swoja liste ? 
Lub sposoby aby jesienne wieczory nie były nude ?:)

:*




6 komentarzy:

  1. rewelacyjne cienie, świetny kolor mają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, ciekawie :) Ja to zawsze kupuję jak coś mi w oko wpadnie :) Chyba powinnam to zmienić :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AgneseFF ze mna jest podobnie ale sa takie rzeczy ktore wiem ze musze miec tak czy tak a cos co mi w oko wpadnie zdaża sie czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się marzy YC:)
    Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę świąteczną,to zapraszam do mnie na bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuj woski sa mega polecam :) ! W Kaliszu na Polnej w pasarzu Piotr i Paweł jest kwiaciarna tam znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem bardzo fajne sa ! i widziałąm tam włąsnie :)

    OdpowiedzUsuń