czwartek, 17 stycznia 2013

Must-Have !

Wybieram sie niebawem na zakupy . Mam spora liste od spodni po marynarki , koszule itp . Zobaczymy co mi wpadnie w oko .Jestem miłosniczka pastelowych koszul , poluje twraz na mietowa lub jakas z ćwiekami , zobaczymy :)  



Na jeansowa koszyle mam juz obmyslona stylizacje wiec na pewno ja zobaczycie .
Jesli chodzi o marynarki szukam raczej brazowe i kremowej . Chociaz skusze sie tez na żółta od dawna na nia poluje i mysle wiec pewnie tez trafi do mojej szafy :)



Jeslio chodzi o spodnie ostatnio upodobałam sobie czerwone i mam zamiar uzupełnic swoja kolekcje o normalnie jeansowe oczywiscie rurki .


I oczywiscie mam na oku kilka torebek , uwielbiam je . Sa dopełnieniem kazdej stylizacji . A tu te ktore mam zamiar dokupic . 



Buziaki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz